Дебат: към коя вертикала трябва да се обърнат компаниите за онлайн хазарт, без да залагат на спорт?

От Тим ​​Пул за GamblingInsider

На фона на масовите отмени на спортния календар, компаниите за спортни залагания бяха лишени от централен източник на приходи по време на пандемията с коронавирус. За разлика от рекордната година много доставчици, оператори и филиали очакваха – с насроченото за лятото европейско първенство по футбол на УЕФА – секторът на спортните залагания вече е изправен месеци без големи спортни събития.

При липса на футбол, тенис, Формула 1, американски футбол, баскетбол и други, някои залагащи се обръщат към тенис на маса в щати като Пенсилвания и Индиана. Но за да генерират приходи в много по-голям мащаб, фирмите за спортни залагания просто трябва да се насочат на друго място. И така, коя вертикална стойка може да спечели максимално от почивката на спортните залози?

Owain Flanders: Esports излиза от пейката

Когато се опитвате да запълнете празнотата, оставена от спортните залагания, изглежда очевидно, че бихте избрали най-подобната вертикала (дайте или вземете писмо). Въпреки че въздействието на COVID-19 е пагубно за голяма част от индустрията, тя ни даде жизненоважен поглед върху бъдещето на вертикалата на износа.
Спортните фенове, които търсят обичайната си доза състезание, са били задвижвани на друго място чрез отмяната на големи спортни събития, а спортовете показват, че може да осигури повече от подходяща замяна.
Като фен на Формула 1, аз бях разбираемо разочарован, като научих, че сезонът трябва да бъде забавен за неопределено време. Въпреки това, в опит да овладеят това разочарование, състезатели, професионални спортисти и звезди от спорта организират виртуални версии на всеки Гран При – разбивайки предишни зрителски записи в процеса.
По-рано през годината щях да се подиграя с предпоставката за виртуални състезания; обаче, след като чаках толкова дълго началото на сезона, открих, че гледам (и всъщност се наслаждавам) на виртуалното издание на Австралийския гранд. За тези като мен, които по-рано отхвърлиха идеята за спортове, този период без спорт може да се окаже жизненоважен за люлеещото се мнение – увеличаване на растежа на вече бързо развиваща се вертикала.

Миналата година световните приходи от епорти надхвърлиха 1 млрд. Долара за първи път в своята история, докато аудиторията му нарасна до над 450 милиона души по целия свят. Това подтикна много експерти от индустрията да го посочат като следващото голямо нещо в залагането.

Говорейки с Gambling Insider в края на миналата година, Джон Грифитс, вицепрезидент маркетинг и бизнес развитие в Spicy Mango, обясни защо очаква вертикалата да продължи да нараства. Той каза: „Израства цяло поколение хора, които движат играта си онлайн. След това, когато добавите това към възможността да предавате тези игри в Youtube и Twitch, тези играчи създадоха следното много бързо, което насърчава другите играчи да се включат. „
Въпреки че все още са ранни дни за вертикала в сравнение с по-традиционните форми на залагания, изглежда, хазартните компании биха пропуснали трик да не извлекат печалба от увеличената си зрителност. Настоящата ситуация може да им даде мотивация да правят точно това. Грифитс настояваше, че за епортите, които залагат да се увеличат до нивата на традиционните спортове, е необходимо по-голямо образование, както на ниво клиент, така и на бизнес.

Може би операторите биха могли да използват това време за увеличаване на образованието; насочвайки своите спортни залагащи към състезания за износ и потенциално създавайки някои фенове (и залагащи) за цял живот в този процес.

Iqbal Johal: Виртуалният спортен комплект да процъфтява

Всички знаем колко популярни са спортните залози, но виртуалните спортове изглеждат като най-добрата вертикала за запълване на празнотата. Първо, вертикалата е най-репликиращата спортни залагания най-много, като се има предвид, че това е виртуална, предварително записана версия на любимите ви спортове, като конна езда и футбол.
Много преди отлагането и отмяната на спортни събития поради избухването на коронавирус, миналия април изпълнителният директор на Golden Race Мартин Вахтер заяви, че виртуалните спортове на Gambling Insider имат „огромен потенциал“ да надвиши приходите, генерирани от спортни залагания.

Бързо напред почти една година и вие харесвате Newgioco да посочва, че по-дългите спортове на живо се забавят, увеличената вероятност от увеличаващ се ефект върху виртуалните спортове в дългосрочен план. Виртуалните спортове са в състояние да работят 24 часа в денонощието и в този ден и епоха на технологиите осигуряват ангажиране и реалистично предлагане на забавление. По-голямата част от операторите сега предлагат впечатляващи графики и коментари, възпроизвеждащи мачове от реалния живот, особено във футбола, повече от достатъчни, за да запълнят празнотата, останала от липсата на спортове на живо ( sportingbet ).

Но не само традиционният фен на спорта виртуалите могат да привлекат. Поглеждайки към по-младите поколения, виртуалните спортни залагания могат да бъдат точно това, което аудитория от поколение Z – обикновено наричани родени в средата до края на 90-те – търсят, предвид натрапчивостта им от всички технологии, включително и от мобилни устройства.
Панел на срещата на върха в Прага през миналия месец обсъди Generation Z, като консенсусът е, че виртуалните спортове биха могли да бъдат идеалният начин за привличане на повече играчи в игралната индустрия и предвид сегашния климат, възможността се представя точно сега. Панелът обсъди факта, че по-младото поколение се занимава непрекъснато с мобилните устройства, като прави бързина, графика и достъпност, които са всички елементи, които отличават виртуалния спортен продукт днес.

Директорът по продажбите на Golden Race Tassos Pangiotaros призна, че доставчикът се е адаптирал въз основа на специфичните характеристики на Generation Z, за да се хареса на тях с предлагането на виртуални спортове. Междувременно, фактът, че клиентите, които се занимават с виртуални игри, също остават лоялни, според Newgioco, е друг голям фактор за популярността на виртуалните спортове през този период.

Виртуалните спортове могат да предложат на клиентите виртуални събития и спортисти ( виж. bet365 ), с които те могат да бъдат емоционално свързани, което е друг фактор за запълване на празнотата, оставена от спортните залагания, където имате привързаност към когото и да сте подкрепящи. Като цяло този период с намалени спортни залагания е чудесна възможност за виртуалните спортове да продължат своя подем в популярността и дори да привлекат нова клиентска база.

Тим Пул: Онлайн покер асо в пакета

Докато онлайн казиното трябва да генерира най-високите брутни приходи от игри през неопределен период без спортни залагания, вертикалата, която стои, за да спечели най-много – ако операторите са проницателни – е онлайн покер. Намалявайки сметищата и намалявайки от известно време, покерът има безпрецедентна възможност за растеж. Въпреки че онлайн казиното трябва да продължи със силата си, набирайки трафик от наземни компании, дигитализиращи бизнеса си, покерът може да се похвали с редица аса в ръката си:
Феновете на спорта не винаги преминават към игри на маса и онлайн слотове. Тези, които търсят конкуренция и се наслаждават конкретно на състезателния спортен елемент, все още могат да получат този стимул от покера.
Професионалната покер сцена може да се поддържа жива чрез дигитална игра, за разлика от големите спортове, които изискват физически събирания.

Хората ще бъдат по-домашни поради социалното дистанциране, с допълнително време на ръце. Вместо бързи пожарни казино игри, които по-рано попълваха къси слотове за играчи, залагащите ще имат повече време да инвестират в продукт с по-голяма продължителност, като покер ( planetwin365 ).

Това, както беше споменато, зависи от това колко ще са надеждни операторите и колко бързо могат да се въртят. Изпълнителният директор на 888 Holdings Itai Pazner преди време говори пред Gambling Insider за желанието да революционизира покера и сега може да бъде най-голямата възможност за това на вертикала. Може би все още могат да се предложат по-къси състезания, които да въведат спортни залагащи в действието, докато по-широките бонуси и добре дошли оферти са риск, който си струва да се предприеме в момент, когато безплатните опити се използват с голям ефект във всички индустрии.
Както бе посочено, онлайн казино игрите имат присъщо предимство в това, че търсенето им остава незасегнато от COVID-19, дори нараства по време на пандемията на коронавирус. Но покерът също отбеляза възход, където в най-голяма степен не беше толкова щастлив в последно време. Очаквам епортите да растат дори по-бързо, отколкото обикновено, а виртуалните спортове също трябва да се повишат в сегашния климат. Според моето скромно мнение обаче, онлайн покерът ще бъде най-големият бенефициент от масовото намаляване на спортните залагания.

 

Exit mobile version