Пазарът на спортни залагания в Ню Джърси се срина през февруари, въпреки вълнението над Супербоула и наградите на Академията.
Данните, публикувани в сряда от дивизията за игри в Ню Джърси (DGE), показват, че лицензираните от държавата оператори на спортни залагания са генерирали залози за $ 320.4 млн. През февруари, което е значителен спад от рекордните $ 385 млн. ,
Трябва да се отбележи, че февруари имаше три по-малко дни от януари, в които да се заложи, а НБА бе излязла от действие за една седмица, за да прекъсне годината си. Но Февруари получи тласък от Супер Боул, който генерира $ 35 млн. В дръжка, въпреки че книгите загубиха комбинирани $ 4,6 млн. За събитието. През февруари също бяха отчетени почти $ 748,000 за наградите на Academy, от които операторите на залози претендираха за приходи от над $ 182k, което е здравословно 24.4%.
Онлайн и мобилните залагания продължават господството си над залаганията на дребно през февруари. Онлайн дръжката е достигнала близо $ 258.9 милиона, малко под 81% от общото залагане на месеца, приблизително същия процент като резултата от януари.
Операциите на FanDuel със залагания в пистата на Meadowlands претендираха лъвския пай ($ 8.08 млн.) От приходите от залагания през февруари, което е повече от 1 млн. Долара спрямо януари. Предизвиканите от DraftKings залагания на Resorts Digital Gaming бяха много по-малко приятни през февруари, като отчитаха приходи от $ 3,7 милиона, едва половината от общата сума за януари.
Трето място се класира на пистата Monmouth Park на William Hill с $ 774k, докато Ocean Resort Casino се класира на четвърто място с $ 746,000. Никой друг оператор не е генерирал приходи от над $ 200,000, а три оператора отчитат нетна загуба за месеца, включително дефицит от $ 756,000 при Borgata и $ 125k загуба в Golden Nugget.
Доброто февруарско състояние на Meadowlands се отрази както в търговията на дребно ($ 1.5 млн.), Така и в онлайн ($ 6.58 млн.) Операции. Това събуди преобладаващата тенденция на пазара през февруари, в която залагащите на дребно се оказаха много по-добри в избирането на победителите, отколкото техните онлайн партньори.
Monmouth Park съобщи за онлайн приходи от 1,27 милиона долара, а търговията на дребно със загуби над 500 000 долара. По същия начин, търговските операции на Borgata са отговорни за по-голямата част ($ 716,000) от червеното си мастило, а загубата от $ 159k за дребната книга на Nugget е изтрила скромните й приходи от $ 34,000, а Ocean Resort загуби над $ 280,000 на земя, докато генерира над $ 1 милион онлайн. ,