Kevin Kilminster на Playtech: Не забравяйте забавлението

Както отбелязах преди, в предишен живот съм работил в клиентска служба за сайт за онлайн хазарт. Всеки път, когато чух друг агент да бръмчи, безжизнено да разговаря с някой играч относно техния проблем, ще им напомня, че не сме скучни бюрократи, работещи за телефонна операция, ние сме в хазарт. Това трябва да бъде вълнуващо и забавно за нас и клиента.

Kevin Kilminster на Playtech: Не забравяйте забавлението

Изглежда, че ръководителят на Playtech за иновациите в казино на живо Кевин Килминстър има същия подход. Наскоро той разговаря с Gambling Insider за състоянието на индустрията. Той каза:

„Една от най-големите ни амбиции е забавлението. Ние сме развлекателната индустрия; това е забравено. Всички се фокусират върху парите – това е последното нещо, за което мисля. Искам да се уверя, че първият клик на играча е толкова добър, колкото последния. Така че ние наистина се фокусираме върху развлекателната част. ”

Kilminster вижда много иновации в пространството на казиното на живо, за да потвърди този фокус. Тъй като все по-малко онлайн играчи са запознати с офертите от тухли и хоросан, те могат да опитат нещо съвсем ново. “В света никога не е имало индустрия, в която сте стигнали до върха на това колко далеч можете да правите иновации”, каза той. “Просто се уверете, че това, което правите, е до най-добрия стандарт, който може да бъде, и вие прокарвате границата. Мисля, че в момента тя е в добро прогресивно състояние, но кой знае какво ще се случи през следващите пет години?

Този фокус ще трябва да бъде върху новото поколение играчи. “Ние ще предложим ново преживяване, което наистина се фокусира върху хилядолетните играчи, забавленията, вълнението и въвеждането на нови версии на основните игри”, каза Килминстър.

Kilminster отбелязва, че все пак съществуват предизвикателства за продукта. Казино на живо е на върха на технологиите и може да е трудно да се запази в рамките на изискванията и очакванията, когато е такъв нов продукт. В крайна сметка обаче става дума за това какво ще бъде добро за клиента. “Това трябва да е приятно изживяване за играча”, заключава Килминстър.

Този фокус е от значение. Промишлеността пуска нови продукти, не защото те ще донесат пари, а защото играчите искат по-добро забавление. Ние търсим по-добри възможности за плащане не защото са финансово по-добри (но те могат да бъдат, както в случая с Bitcoin SV), а защото премахват едно по-малко препятствие пред аспекта на забавлението. Нека не забравяме това.