Dov Allin относно стратегиите за успех на филиалите в ключовите пазари на Азия

Партньорският маркетинг е „развиваща се индустрия“ в Азия, особено в три ключови пазара – китайско говорещи пазари, Япония и Югоизточна Азия. И за да успеят на тези пазари, операторите и техните партньорски партньори трябва да вземат под внимание някои ключови стратегии, като например да имат подходящ екип и локализация, между другото.

Първо, трябва да имат подходящия екип. Те трябва да локализират сайта си. Те трябва да знаят своите конкуренти и трябва да разберат как да работят с филиалите ”, казва Дов Алин, главен изпълнителен директор на Marketing Cross Media, CalvinAyre.com. “Не е точно това, което предлагате на играчите си, как привличате филиалите си да работят с тях в дългосрочен план и с доверие.”

Той добавя: „Ако видите като Япония, имаме много уебсайтове, които наистина са фокусирани върху дизайна на японския пазар, както и на решението за плащане, бонуса, всички тези малки подробности и как да насочите играча, който искате да се насочите. ”

Създаване на партньорска платформа включва не само мислене за основите на една партньорска програма, според Allin. Важно е също да се разберат регионалните различия, особено в Азия, да се оценят ключовите стратегии, необходими за успех на онлайн кампанията.

В Югоизточна Азия например филиалите се състоят от един или двама души, които се опитват да получат трафик. Ето защо, Алин казва: „Те трябва да притежават умения и знания в SEO първо, за да разберат какъв е техният конкурент, защото не Google е този, който ще класира сайта ви, това е по-скоро вашите конкуренти.“

Трудност, с която много партньори често се сблъскват, получава пари от партньорите си. Това е мястото, където се предлага Marketing Cross Media, според Allin.

“Моята компания е тук, за да е по-скоро като чадър, и ние предлагаме сделките с филиалите”, обяснява той. „Ние сме като чадър, ще говорим с оператора за тях, а нещата, които не могат да направят, ще направим за тях. Това е партньорство и комбинация от работа. “