GVC: силата на онлайн хазарта ще компенсира предизвикателствата пред търговците на дребно в Обединеното кралство

Британският гигант GVC Holdings обяви, че неговата глобална онлайн сила и разширяването на американския пазар ще му позволят да издържи на скорошното преобръщане на бизнеса си с Великобритания.

Във вторник GVC публикува официалната си финансова карта за финансовата 2010 година, резултатите от която до голяма степен отразяват предварителния преглед на приходите през януари. Бизнесът на GVC претърпя голяма трансформация през миналата година поради завършването на придобиването на Ladbrokes Coral, както и сделките на Neds и Crystalbet, така че ще се съсредоточим върху числата „pro forma“, което предполага, че тези предприятия вече са били една голяма щастлива пари- семейство hoovering през 2017 година.

Нетните приходи от игрални услуги на GVC за 2018 г. (NGR) са се повишили с 9% спрямо предходната година до £ 3.57b, брутната печалба се е подобрила със 7% до 2.4b, основната печалба се е повишила с 13% до £ 755.3m, а основната оперативна печалба скочи с 19% до £ 610м. В действителност, основната печалба преди данъчно облагане почти се е утроила до 434,6 милиона паунда, но дружеството е записало нетна загуба след данъчно облагане от 56,4 милиона паунда, главно поради безналични отписвания на придобити нематериални активи.

Онлайн операциите на GVC бяха безспорните звезди на доклада, като голяма част от кредитирането се дължеше на продължаващия обрат на марките на bwin и PartyPoker, въпреки че представянето на онлайн марките на Lads Coral UK беше наречено „особено приятно“. ранни дни ”, но вижда“ значителна възможност ”в съживяването на марката Ladbrokes.

“Спортните марки” на GVC – bwin, Coral, Crystalbet, Eurobet, Ladbrokes, Neds и Sportingbet – предоставиха по-голямата част (£ 1.54b, + 20%) от онлайн NGR. Наследствените марки на GVC бяха отличителни, като NGR достигна 27%, но двуцифрените печалби също бяха отчетени от Ladbrokes.com (+ 12%), Coral.co.uk (+ 16%), Ladbrokes.com.au (+11) %) и Eurobet.it (+ 20%).

GVC – „игрите марки“ – CasinoClub, Foxy Bingo, Gala, Gioco Digitale, PartyPoker и PartyCasino – съобщиха за NGR с 16% до £ 351.4m. Възстановяването на PartyPoker продължава да впечатлява, увеличавайки се с 40% на годишна база, докато Galabingo.com отчита 11% подобрение.

Търговията с NGR беше значително по-добре на европейския континент (£ 278.8m, + 16%), отколкото във Великобритания (£ 1.33b, -5%), а картината в Обединеното кралство ще стане много по-лоша от 1 април, когато драстичните намаления на залозите за фиксирани -odds терминалите за залагания (FOBT) влизат в сила.

CalvinAyre.com съощава също че GVC се подготвя за удара през април, като осъвремени другите си предложения за търговия на дребно, включително внедряването на нови кабини за игри Equinox, терминали за самообслужване и подчертаване на многоканалните регистрации. Въпреки това компанията продължава плановете си да затвори до 1 хил. Магазина си в Обединеното кралство.

GVC съобщи, че силите й извън Обединеното кралство ще му позволят да поеме тежестта на промените на пазара в Обединеното кралство, които включват увеличение на Duty Gaming Duty от 15% на 21% на 1 април – по-добре от някои от британските си конкуренти.

Очаква се съвместното предприятие на компанията Roar Interactive онлайн / търговията на дребно с MGM Resorts в САЩ да резервира до 5 милиона паунда чиста загуба през 2019 г. поради разходите за стартиране. Но GVC очакват сделката да стимулира крайния резултат на компанията в рамките на три до пет години, което е прогноза на GVC, когато по-голямата част от щатите ще регулират спортните залагания в рамките на своите граници.

В изказване пред анализатори във вторник, изпълнителният директор на GVC Кенет Александър каза, че смята за “неприемливо”, ако сдвояването на GVC-MGM не се утвърди като лидер на пазара в САЩ. Александър хвърли някаква сянка на съперника си Уилям Хил, който миналата седмица твърди, че има една трета дял от приходите от регулирани залози в САЩ. Според Александър анализаторите “не вярват на всичко”, твърди Хилс за операциите си в САЩ, или “може би не вярвате нищо”

GVC посочи, че търговията през текущата година до 24 февруари е с 11% ръст в групата NGR, водена от 22% онлайн печалба и 9% ръст на операциите на дребно в Европа, докато британският NGR намалява с 2%. Инвеститорите харесаха това, което чуха, като допринесоха за повишаване на цената на акциите на GVC със 7% до края на търговията във вторник.

След като британският краен срок за Brexit вече е само няколко седмици, GVC е преместил някои от своите сървъри от Гибралтар в Ирландия, за да осигури постоянен достъп до онлайн клиенти на пазарите на Европейския съюз.

GVC настоява, че неговото онлайн седалище ще остане в Гибралтар, а смяната на сървъра няма да има значителен ефект върху размера на нейната работна сила в Гибралтар. Но по-голямата част от нейния екип от Гибралтар действително пребивава в Испания и по този начин може да се сблъска с проблеми при преминаването на нова твърда граница всяка сутрин. Като такава, GVC заяви, че прави планове за извънредни ситуации, за да позволи на тези служители да работят дистанционно.