PGA Tour, отворен за хазартни връзки; Сделки за NBA с мастила BetEasy

Професионалният голф преосмисли позицията си за спонсорство без хазарт, докато НБА е подписала договор с The Stars Group.

Във вторник PGA Tour обяви, че е „преработила” правилата си за спонсорство, за да разреши връзките с „хазартните организации“. и индивидуалните турнири и играчите могат да преследват свои собствени хазартни сделки, действащи незабавно.

Въпреки това, докато „големите казино компании“ и операторите на ежедневните фентъзи спортове (DFS) са добре дошли да търсят сделки с OMP, същото не може да се каже за компаниите, които извършват бизнес в САЩ, чиято „основна цел“ е спортното залагане.

Турът специално цитира “чисти спортни книги или букмейкъри като Уилям Хил или Bet365” като примери за недопустими компании, въпреки че отбелязва, че тези видове оператори все още могат да преследват голф сделки извън американския пазар.

Обиколката предупреждава, че всички нови OMP сделки „трябва да насърчават отговорните игри и да бъдат в съответствие с усилията за почтеност на обиколката”. Обиколката има връзка с Genius Sports, за да наблюдава действията за залагания в реално време за признаци на измама.

Малко преди американският Върховен съд да отмени федералната забрана за спортни залагания през май 2018 г., комисарят на турнето Джей Монахан даде знак за желанието на спорта да подкрепи нормативната среда за залагане. Във вторник, вицепрезидентът Дейвид Милър заяви, че новите правила за спонсорство са предназначени да „подтикнат на феновете” чрез създаването на „нови продукти за игри за голф, които ще подобрят усещането за фен на място и вкъщи”.

Новият подход на визитата на Tour също означава, че играчите вече могат да украсяват екипировките си с имена и лога на продукти с твърд алкохол, а телевизионните оператори могат също да пускат реклами за дестилатори по време на голф телевизионни предавания. Сега това със сигурност ще подобри иначе досадния фен опит, който голфът предлага.

НБА ИНКС АУСИ СДЕЛКА С BETEASY

Междувременно Националната баскетболна асоциация обяви във вторник, че BetEasy, австралийската марка за онлайн залагания на The Stars Group (TSG), се е присъединила към официалния партньор на НБА в Австралия.

Условията на сделката не бяха оповестени, но BetEasy ще получи достъп до официалните данни на NBA за целите на залагането, както и правото да използва търговски марки на NBA за популяризиране на оферти за залагания. На свой ред, НБА ще популяризира BetEasy на феновете на Aussie. Изпълнителният директор на BetEasy Мат Трип каза, че баскетболът е най-бързо растящият спорт за австралийските залагащи.

BetEasy е мажоритарен собственик на TSG, който подписа своя договор за NBA миналия декември за американския пазар. BetEasy е сформиран, след като TSG закупи операторите за залагания CrownBet и William Hill Australia, а първоначалният план е да се управляват тези активи под марката Sportingbet, докато местната марка Sportsbet на Paddy Power Betfair извика фал.